
Żłobek Bemowo
Prywatny żłobek w Warszawie na Bemowie w bliskiej lokalizacji dla rodziców i dzieci z dzielnicy Bemowo i Jelonki.

Żłobek Bemowo Warszawa

Przedszkole i złobek „Obłoczek” powstały w 2010 i są najnowszymi placówkami z naszej sieci.
Podobnie jak w przypadku innych przedszkoli, nadzór nad nim sprawuje Mazowieckie Kuratorium Oświaty w Warszawie.
To właśnie w „Obłoczku” Państwa dziecko znajdzie nowe przyjaźnie, zaufa swoim możliwościom, czy rozwinie swoje bogate zainteresowania.
Zgodnie ze standardem naszych przedszkoli i żłobków, placówka zapewnia niezawodną opiekę nad dziećmi, dbając jednocześnie o ich prawidłowy rozwój dzięki szeregom oferownaych zajęć.
Ogromnym problemem w wychowaniu dzieci są ich choroby (katar, przeziębienia, wirusy). W trosce o zdrowie dziecka przeprowadzamy systematyczne ozonowanie wszystkich pomieszczeń w przedszkolu.
Żywienie w naszych przedszkolach jest pod opieką dietetyka żywienia Emilii Steinberg. Jadłospisy zostały przygotowane według najnowszych wymagań ustawy o żywności i żywieniu dzieci w przedszkolach. Chętnych zapraszamy na spotkania po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Żłobek Bemowo
Opieka dzienna nad dzieckiem w Warszawie, Bemowo.
Grupa żłobkowa zaprasza dzieci od 18 miesięcy. Istnieje możliwość skorzystania z bonu żłobkowego.
Profesjonalna dzienna opieka nad dziećmi w Warszawie w naszym żłobku na Bemowie.

Prywatny żłobek Bemowo
ul. Górczewska 255c
01-460 Warszawa
tel. 501 084 545
obloczek@przedszkolesloneczko.pl
Dobry żłobek na Bemowowie
Rozkład dnia i zajęcia
Języki angielski i hiszpański
Język angielski codziennie od poniedziałku do piątku.
Rytmika z tańcem nowoczesnym
2 razy w tygodniu.
Gimnastyka korekcyjna
2 razy w tygodniu.
Zajęcia i programy dodatkowe
Teatralne, Ceramiczne, Przyrodniczo-Eksperymentalne, Logopedia.
Program edukacyjny przedszkola
W przedszkolu pracujemy w oparciu o Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego.
Realizujemy program wychowania i edukacji przedszkolnej zatwierdzony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej:
„Trampolina” program wychowania przedszkolnego, Elżbieta Kordos, wydawnictwo PWN
Dziecięca matematyka, prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej i E. Zielińska
Celem jest wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci w zakresie kształtowania pojęć matematycznych.
Metoda ta jest efektem wieloletnich badań autorki nad zjawiskami i przyczynami niepowodzeń szkolnych w uczeniu się matematyki. Jej realizacja pozwala u dzieci w wieku przedszkolnym rozwinąć możliwości umysłowe oraz uzdolnienia do uczenia się matematyki w szkole. Dlatego też, w metodzie tej opracowano 12 bloków programowych, w których znajdują się treści dobrane tak, aby rozwinąć najważniejsze czynności intelektualne i ukształtować te z nich które są ważne do dalszej edukacji matematycznej dzieci. W każdym bloku, treści ułożone są zgodnie z rozwojem dziecięcych możliwości na danym etapie jego rozwoju.
Celem metody jest sprzyjanie rozwojowi inteligencji operacyjnej, kształtowaniu odporności emocjonalnej na sytuacje trudne, samodzielne ich pokonywanie i rozwiązywanie. Treści edukacji matematycznej zawarte ” Dziecięcej matematyce” obejmują tematy:
– Orientacja przestrzenna,
– Rytmy,
– Kształtowanie umiejętności liczenia,
– Wspomaganie rozwoju operacyjnego rozumowania,
– Rozwijanie umiejętności mierzenia długości,
– Klasyfikacja,
– Układanie i rozwiązywanie zadań arytmetycznych,
– Zapoznanie dzieci z wagą i sensem ważenia,
– Mierzenie płynów,
– Intuicje geometryczne,
– Konstruowanie gier przez dzieci,
– Zapisywanie czynności matematycznych.
Nazywanie świata
Odmienna metoda nauki czytania, Irena Majchrzak. Jest programem edukacyjnym mającym na celu wczesne kształcenie umiejętności czytania z pełnym zrozumieniem tekstu od samego początku. Odimienna, ponieważ naukę zaczynamy od imienia dziecka, które zamierzamy wprowadzić w świat pisma.
Prowadzimy zajęcia aktywizujące następującymi metodami:
Pedagogika zabawy
Zapewnia dobrowolność uczestnictwa, uwzględnia wszystkie poziomy komunikowania, rozwija pozytywne przeżycie jako wartość i unika rywalizacji oraz posługuje się różnymi środkami wyrazu
Elementy metody dobrego startu wg. M. Bogdanowicz
Jest to system ćwiczeń oddziałujących przede wszystkim na procesy instrumentalne: percepcyjne i motoryczne.
Elementy metody W. Sherbone
Ruch rozwijający. Dzięki tym ćwiczeniom dziecko poznaje własne ciało, odkrywa jego siłę, ruch i sprawność. Poznając ciało, zaczyna się w nim czuć bezpiecznie, zaś eksplorując przestrzeń, staje się bardziej aktywne i twórcze.
Zabawa w teatr
Wyzwalanie w dzieciach twórczej aktywności, kształtowanie osobowości, przygotowanie do aktywnego uczestnictwa w kulturze.
Kodowanie na ekranie
Podstawowe zagadnienia programistyczne wdrażamy podczas zabaw bazujących na aktywności dzieci bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów.
Szachy japońskie „Złapmy lwa”
Rozwijają takie umiejętności jak: – myślenie logiczne i strategiczne, – pamięć i orientacja przestrzenna, – umiejętność analizy i rozwiązywania problemów, – intuicję, wyobraźnię, – umiejętność koncentracji, – umiejętność radzenia sobie ze stresem, – zdolność doskonalenie się.
Wykorzystujemy najnowsze techniki pracy z dziećmi. Dbamy o przyjazną dziecku atmosferę, jego wszechstronny rozwój i przygotowanie do edukacji szkolnej. Każde dziecko ma możliwość rozwijania swoich zainteresowań oraz zdolności.

godz. 8.00 - 8.30 - zajęcia indywidualne w małych grupkach
godz. 8.30 - 9.00 - zabawy ruchowe
godz. 9.00 - 9.30 - śniadanie
godz. 9.30 - 11.00 - zajęcia dydaktyczne
godz. 11.00 - 12.00 - zabawy na podwórku przedszkolnym
godz. 12.00 - 12.30 - obiad
godz. 12.30 - 14.30 - odpoczynek/zajęcia dodatkowe
godz. 14.30 - 15.00 - zabawy ruchowe
godz. 15.00 - 15.30 - I podwieczorek
godz. 15.30 - 16.30 - zajęcia dowolne w kącikach zainteresowań lub na podwórku przedszkolnym
godz. 16.30 - 17.00 - II podwieczorek
godz. 17.30 - 18.00 - zabawy tematyczne w grupach
Opinie o przedszkolu
Aktualności z Facebooka
